01 martie, 2013

Martisor Fericit, Moldova!


Md: Scriu tot mai rar in ultima vreme, in special atunci cand nostalgia isi face cuib in inima mea. Scriu de dorul a ceea ce-mi apartinea si de care nu mai am posibilitatea sa ma bucur, e adevarat, din proprie alegere. In ultima vreme mi-e tot mai dor de casa.

Astazi in tara mea se sarbatoreste sosirea Primaverii. Astazi soarele straluceste asa cum nu a facut-o in cele 3 luni de iarna. Astazi lumea isi zambeste pentru ca spera ca Primavara va aduce cu ea schimbari. Astazi isi daruiesc unii altora buchete de ghiocei si Martisoare - simboluri ale Primaverii. Eu nu pot sa daruiesc ghiocei si nici Martisoare, aici nu se gasesc...ceea ce pot sa fac e sa le spun celor dragi ca-mi lipsesc.
Martisor Fericit, Moldova!


It: Ultimamente scrivo solo quando soffro di nostalgia...quando mi manca qualcosa di caro,  qualcosa che mi apparteneva una volta e che, per mia scelta, è vero, ho lasciato che mi venisse tolto. Ultimamente ho sempre più spesso voglia di tornare a casa.

Oggi nel mio paese si festeggia l'arrivo della Primavera. Oggi nel mio paese il sole brilla come non l'ha fatto negli ultimi 3 mesi di freddo inverno. Oggi nel mio paese la gente sorride perchè spera che la Primavera porti con se dei cambiamenti. Oggi tutti si regalano dei mazzetti di bucaneve e dei Martisor - simboli della Primavera. Io non li posso regalare a nessuno anche perchè qui non li troverei, tutto quello che posso fare e...dire ai miei cari e ai miei amici che mi mancano. Martisor Fericit, Moldova!

Martisor - festa tradizionale


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa un comentariu