25 octombrie, 2012

O luna de zile sau de ce iubesc Chisinaul

Traiesc si ma bucur de cea mai lunga vacanta din ultimii ani, o perioada calma si colorata in auriu ca anotimpul de afara. O luna de zile acasa, in sfarsit! Si nu ma lasa inca inima sa plec, iar atunci cand voi pleca, voi sti ca am sa revin mereu cu drag.




Sunt atit de marunte lucrurile care il fac special si incomparabil, in ochii mei, incat nu le-am observat inainte sa plec de acasa, de aceea voi incerca sa le enumar in continuare, iar daca va iubiti si voi orasul, din motive la fel de simple, va invit sa continuati lista :)


De ce iubesc Chisinaul :

  • pentru ca imi place traseul pe care-l face troleibuzul 22
  • pentru ca taxi-ul costa doar 2 euro
  • pentru ca imi pot incarca telefonul cu doar 10 lei la orice ora 
  • pentru ca, tot la orice ora, imi pot alina poftele in supermarketul non-stop de langa bloc
  • pentru ca nu trebuie sa-mi faci griji la impachetatul cumparaturilor - o face casiera pentru mine cu cea mai mare grija
  • pentru ca pot sa beau mult ceai cu multe prajituri fara sa ma ingras
  • pentru ca tipa de la pasapoarte nu-si lua ochii de la unghiile mele blu si si-a mai chemat si colegele ca sa le admire
  • pentru ca o alta tipa, tot de la pasapoarte, s-a straduit sa-mi faca cea mai reusita poza
  • pentru ca avem wi-fi gratuit in locurile publice
  • pentru ca avem KFC
  • pentru ca dupa o noapte in club pot manca oricand o zeama la Pegas
  • pentru ca nu avem cozi in cluburi 
  • pentru ca nu avem ambuteiaje mari si ambulante care sa claxoneze intr-una
  • pentru ca avem statiile de autobuz cu acoperis
  • pentru ca nu vei pierde niciodata o ora pentru a gasi un loc de parcare
  • pentru ca atunci cand ploua se formeaza balti mici de apa pe trotuare pe care trebuie sa le ocolesti mereu
  • pentru ca se poarta tocuri si ciubotele chiar si pe timp urat 
  • pentru ca toamna aici e pur si simplu magica


                                                                       Я вроде бы совсем один, в городе горят такси,
                                                            сегодня очень странный день, и я люблю его так сильно
                                                         


                                                           




2 comentarii:

  1. Frumoasa postare Marcela!

    Subscriu la "de ce"urile tale si as mai adauga inca foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca sunt multi din cei care-l iubesc, cred in special cei plecati de acasa, multumesc!

      Ștergere

Lasa un comentariu