24 octombrie, 2012

O dependenta :)



Da, recunosc, sunt innebunita dupa tunsorile scurte - crazy, nonconformiste, vesele si jucause - they really rock! Si mi-e greu sa inteleg fetele care plang pentru 1 cm de par taiat in plus, care sustin ca urmeaza tendintele actuale pentru ca "acum se poarta parul lung si natural" - tendinte bineinteles made in moldova, pentru ca daca s-ar face intr-o zi pe strazile marilor capitale ale modei si-ar schimba neaparat parerea vis-a-vis de aceasta, atentie, nu sustin insa ca ar trebui sa-si schimbe si preferintele. Si, pentru ca de cand imi tai parul il vreau tot mai scurt si tot mai blond :p, am decis ca urmatorul meu look sa arate cam asa:



problema insa care e: am intrat recent in 2 saloane si mi s-a zis ca stilistii de acolo nu lucreaza cu parul scurt (!)...da, vara asta imi facusem ultima tunsoare si culoare intr-un salon din Jumbo, nu revin insa nici in ruptul capului intrucat a trebuit sa scot din buzunar 910 lei!!! Deci, daca cunoasteti vreun hair-stylist care, in afara de bucle, mai face si tunsori scurte, va rog sa mi-l recomandati :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lasa un comentariu